مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 02:352023-07-17سياسي

هم گاج را ببندید ، هم بقیه مؤسسات کنکور را ؛ اما نه به بهانه اغتشاشات !


به حضرات مدیران ارشد آموزش و پرورش اطمینان می دهیم کسی برخورد اخیرشان با گاج را نشانه وفاداری آنها به نظام و انقلاب تلقی نمی کند چرا که برعکس، - هم گاج را ببندید ، هم بقیه مؤسسات کنکور را ؛ اما نه به بهانه اغتشاشات ! به حضرات مدیران ارشد آموزش و پرورش اطمینان می دهیم کسی برخورد اخیرشان با گاج را نشانه وفاداری آنها به نظام و انقلاب تلقی نمی کند چرا که برعکس، چنین رفتارهایی، آب به آسیاب دشمن ریختن است و بدبین کردم مردم.

خود شاعر ( فرخی یزدی) را به خاطر اشعارش زندانی کردند و یک قرن بعد، مسوولان آموزش و پرورش، حکم تعطیلی موسسه ای را به خاطر بازنشر اشعارش صادر کردند.

 این رفتار مدیران آموزش و پرورش، دقیقاً شبیه همان رفتاری است که با فرخی یزدی شده است.

نه مسوولان آن زمان سعه صدر داشته اند و نه مدیران امروز آموزش و پرورش از سعه صدر کافی در این مورد برخوردار بوده اند و هر دو، دستور برخورد صادر کرده اند.

این مشی مسوولان کنونی آموزش و پرورش، قطعاً مخالف اصول بنیادین جمهوری اسلامی است که متأسفانه کمتر بدان ها بها داده می شود.

عصر ایران - پیش از آغاز اصل سخن، تاکید می کنیم که عصر ایران به گواهی آرشیو خود (از جمله چند لینک پایان این مطلب)، از همان ابتدا مخالف سرسخت موسسات کنکور و کمک آموزشی بوده و هست و خواهد بود؛ چرا که این موسسات را برغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم گاج را ببندید ، هم بقیه مؤسسات کنکور را ؛ اما نه به بهانه اغتشاشات !

هم گاج را ببندید ، هم بقیه مؤسسات کنکور را ؛ اما نه به بهانه اغتشاشات !