مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-28ورزشي

نفت مسجدسلیمان بدون سایه قانون دردسرساز به دنبال بازگشت به لیگ برتر


نفت مسجدسلیمان که به دنبال بازگشت زود هنگام به لیگ برتر است، قصد ایجاد تغییرات ساختاری در شاکله باشگاه دارد.

- ایسنا/خوزستان نفت مسجدسلیمان که به دنبال بازگشت زود هنگام به لیگ برتر است، قصد ایجاد تغییرات ساختاری در شاکله باشگاه دارد.

نفت مسجدسلیمان که به دلیل نبود شرایط لازم اجتماعی و تفریحی در شهر مسجدسلیمان به نوعی تنها دلخوشی جوانان این شهر محسوب می شد، در پایان لیگ بیست و دوم جزو دو تیم سقوط کننده به لیگ برتر بود تا به نوعی این دلخوشی تحت شعاع قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از دلایل اصلی سقوط نفتی ها مشکلات مالی بود که شاید ریشه تمام تیره روزی های تیم نفت مسجدسلیمان را باید در یک قانون دردسرساز جست و جو کرد؛ مجلس در سال 86 دستگاه های دولتی را از تیم داری در بخش حرفه ای فوتبال منع کرد.

در همان سال ها اجرای سریع این قانون توسط وزارت نفت باعث شد که تیم های نفتی خوزستان در بحرانی ترین وضعیت ممکن قرار بگیرند تا جایی که شاهد عملکرد آسانسوری آنها طی این سال ها بودیم.

اما نکته قابل اهمیت این است که با سقوط نفت به لیگ یک، سایه این قانون نیز از سر نفت برداشت شده و با شرایط بهتری می تواند در این رقابت ها تیم داری کند و حتی احتمال بازگشت سریع مسجدسلیمانی ها به سطح اول لیگ ایران هم غیرممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت مسجدسلیمان بدون سایه قانون دردسرساز به دنبال بازگشت به لیگ برتر

نفت مسجدسلیمان بدون سایه قانون دردسرساز به دنبال بازگشت به لیگ برتر