مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:352023-06-27پزشكي

عدم توازن در رشد تعرفه و درآمد؛ دلیل تاخیر در پرداخت کارانه پزشکان


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاخیر در پرداخت کارانه پزشکان حاصل بدهی های تجمیعی سنواتی ناشی از عدم توازن در رشد تعرفه و درآمد اختصاصی با هزینه های بیمارستانی است.

- عدم توازن در رشد تعرفه و درآمد؛ دلیل تاخیر در پرداخت کارانه پزشکان ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاخیر در پرداخت کارانه پزشکان حاصل بدهی های تجمیعی سنواتی ناشی از عدم توازن در رشد تعرفه و درآمد اختصاصی با هزینه های بیمارستانی است.

سید محمد موسوی میرزایی، امروز سه شنبه 6 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از جوانی جمعیت و فرزند آوری و درمان زوج های نابارور، امیدواریم مرکز ناباروری قاین تا سال آینده راه اندازی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت شناسایی افراد نابارور و خدمات تخصصی درخواست ایجاد مرکز ناباروری قاین جهت اخذ مجوز قانونی به وزارت ارسال و پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پیگیری های متعددی توسط دانشگاه و به خصوص نماینده قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش تخت بیمارستانی صورت گرفته و علاوه بر پروژه توسعه بیمارستان قاین، با مصوبه ای که گرفته شده 9 هزار و 700 متر مربع دیگر به فضای ساختمانی بیمارستان قاین اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توازن در رشد تعرفه و درآمد؛ دلیل تاخیر در پرداخت کارانه پزشکان

عدم توازن در رشد تعرفه و درآمد؛ دلیل تاخیر در پرداخت کارانه پزشکان