مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-14سياسي

بالاتر از عزاداری در محرم لبیک به تفکر و مرام امام حسین(ع) است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بالاتر از عزاداری برای امام حسین (ع) در ماه محرم لبیک به تفکر و مرام امام حسین و ارزش های قیام آن حضرت است.

- اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بالاتر از عزاداری برای امام حسین (ع) در ماه محرم لبیک به تفکر و مرام امام حسین و ارزش های قیام آن حضرت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به سفر اخیر خویش به لبنان و حضور در کنگره علمی فقیه برجسته حضرت آیت الله العظمی محقق کرکی اظهار کرد: به مناسبت کنگره فقیه باعظمت عالم تشیع محقق ثانی مشهور به محقق کرکی صاحب کتاب نفیس و مرجع جامع المقاصد به لبنان دعوت شدیم و یک هفته در نشست های علمی در منطقه جبل عامل، منطقه کرک نوح، اقلیم التفاح، جبع، هرمل و… حضور و توفیق سخنرانی داشتم.

وی ادامه داد: شخصیت های بزرگ علمی از عراق، سوریه، ایران و لبنان در این کنفرانس سخنرانی های مهمی داشتند و قرار است مقالات به صورت کتاب منتشر شود که علاوه بر سه سخنرانی از اینجانب دو مقاله نیز به کنفرانس ارائه شد که به زودی در ایران هم منتشر می شود.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بعضی خیال می کنند که پایه گذار اندیشه ولایت فقیه حضرت امام (ره) است و لذا می گویند نظریه ولایت فقیه اندیشه ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاتر از عزاداری در محرم لبیک به تفکر و مرام امام حسین(ع) است

بالاتر از عزاداری در محرم لبیک به تفکر و مرام امام حسین(ع) است