مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-03اقتصادي

روشنایی بوستان های یزد افزایش می یابد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از اجرای طرح تأمین روشنایی بوستان چهارده معصوم آزادشهر و بوستان شهدا در راستای ارتقای سیما و منظر شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن منصوری زاده، ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه های بازپیرایی بوستان های یزد، اظهار داشت: بحث زیباسازی شهر یکی از مقولات ضروری شهرسازی است و باید نهادینه شود چراکه محیط شهری و زیبایی بصری می تواند به آرامش شهروندان کمک کند.

وی احیای فضای سبز شهری و ساماندهی بوستان ها از لحاظ تأمین روشنایی و رفع نواقص مبلمان شهری را از اولویت های سازمان دانست و افزود: این موضوع مهم از ابتدای فعالیت دوره جدید مدیریت سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری یزد در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: در این راستا روشنایی بوستان چهارده معصوم آزادشهر و بوستان شهدا با هدف ارتقا سیما و منظر شهری، تأمین رفاه و کسب رضایت شهروندان با اعتبار 3 میلیارد و 700 میلیون ریال اجرا شد.

منصوری زاده با اشاره به استفاده از چراغ های تونلی، کلاسیک، خیابانی و پایه چراغ های شش متری در اجرای این طرح ها، افزود: تلاش می کنیم در بازپیرایی بوستان ها و ایجاد روشنایی در آنها بالاترین میزان رضایت شهروندان را جلب کرده و زمینه آسایش و آرامش آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی بوستان های یزد افزایش می یابد

روشنایی بوستان های یزد افزایش می یابد