مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-23سياسي

فریاد مستاجرین از بالا بودن اجاره خانه ها


مستاجرین در بحث بال رفتن اجاره ها فریادشان بلند است گرانی ها ازیک طرف و مشکلات مستاجرین از طرف دیگر.

انتظار این است انصاف هم از طرف مردم رعایت شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام علیرضا صفایی، در خطبه های نماز عبای سیاسی جمعه این هفته اظهار کرد: هرچه امام جمعه گچساران درباره فضای گرم مصلای نماز جمعه فریاد کشیدند اما تا الآن اثری ندیده ایم و امیدواریم این مشکل سرمایشی مصلا هم هرچه زوتر مرتفع شود.

وی افزود: روز چهارشنبه نهم ذی الحجه روز عرفه و شهادت حضرت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه در سال 60 هجری قمری است و بوی ماه محرم کم کم به مشام می رسد و مثل این ایامی که حاجیان مناسک حج انجام می دهند امام حسین علیه السلام حج را نیمه تمام و مکه را به سمت کربلا تغییر می دهند پس روز عرفه را قدر بدانیم چراکه روز دعا و مناجات است و نباید غافل شویم.

حجت الاسلام صفایی گفت: روز چهارشنبه هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) توسط منافقین در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 60 است که به نام روز قوه قضاییه نام گذاری شده است که این هفته را به همه عزیزان در دستگاه قضا تبریک عرض می کنم.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: اگر ما انسان ها از برخی مسائل پیشگیری کنیم خیلی از مشکلات هم به وجود نمی آید و اگر انسان از خدا بترسد هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد مستاجرین از بالا بودن اجاره خانه ها

فریاد مستاجرین از بالا بودن اجاره خانه ها