مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-26سياسي

تصویب کلیات لایحه برنامه هفتم در کمیسیون برنامه و بودجه


محمدمهدی مفتح با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون به منظور بررسی برنامه هفتم توسعه و با حضور داود منظور، - محمدمهدی مفتح با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون به منظور بررسی برنامه هفتم توسعه و با حضور داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه برنامه پنجساله هفتم توسعه در این کمیسیون خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، محمدمهدی مفتح با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون به منظور بررسی برنامه پنج ساله هفتم توسعه و با حضور داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

  وی با اشاره به بحث و تبادل نظر در زمینه لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه در جلسه فوق، بیان کرد: نمایندگان در ادامه این جلسه با کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه موافقت کردند.

  سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون تمامی مواد برنامه هفتم توسعه را مورد بررسی قرار خواهد داد و نهایتاً گزارش خود را تا پایان این هفته به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات لایحه برنامه هفتم در کمیسیون برنامه و بودجه

تصویب کلیات لایحه برنامه هفتم در کمیسیون برنامه و بودجه