مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-26سياسي

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت سالگرد ترور نافرجام رهبر انقلاب، این تلاش سازمان مجاهدین خلق را سند رسوایی این سازمان طی چهاردهه گذشته خواند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهادت آیت الله دکتر بهشتی بیانیه ای صادر کرد.

مشروح متن این بیانیه به این شرح است؛ ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سپس جنایت انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ششم و هفتم تیر ماه سال 1360، در حافظه تاریخی ملت عزیز ایران، عرصه تقابل جبهه پوشالی ضد انقلاب داخلی به سرکردگی سازمان منافقین با جبهه متحد انقلاب اسلامی و آرمان های دینی، ملی و انقلابی ملت ایران است که بر پیشانی آن مظلومیت یاران امام (ره) و خادمین واقعی ملت و کینه توزی استکبار جهانی و ایادی مزدور داخلی آنان آشکار است.

این فاجعه هولناک و غم انگیز که منجر به شهادت دهها تن از شخصیت های برجسته و نیروهای مؤمن، متعهد، انقلابی و مردمی نظام گردید، طی چهار دهه اخیر سند رسوایی منافقین ضد خلق و مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم بوده است که همواره رویایی سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را در سر داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین