مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 04:402023-07-07بين الملل

قدردانی «کتیبه جنین» از محور مقاومت و ایران


«کتیبه جِنین» زیر مجموعه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از محور مقاومت و ایران به دلیل حمایت از مقاومت فلسطین قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کتیبه جِنین زیرمجموعه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر گزینه جهاد و مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

در تجاوز همه جانبه زمینی و هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به جنین که با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز شد، 12 فلسطینی شهید، 120 نفر اسیر و 100 نفر نیز زخمی شدند و مقاومت فلسطین نیز خسارت های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد کرده و پنج کوادکوپتر این رژیم را سرنگون و یک خودروی نظامی آن را منفجر کرد که به اذعان صهیونیست ها یک نظامی این رژیم به هلاکت رسیده و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این گروه تأکید کرد: این تجاوز در برابر پایداری ملت فلسطین شکست خورد و ما بار دیگر به دشمن می گوییم دست از ادعای پیروزی های توهمی بردارد .

بنابر گزارش شبکه المیادین، کتیبه جِنین افزود: در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می کنیم که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانیکه اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی «کتیبه جنین» از محور مقاومت و ایران

قدردانی «کتیبه جنین» از محور مقاومت و ایران