مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-18سياسي

خادمین هیات های مذهبی حتی در رفتار شخصی شان الگو هستند


امام جمعه قم با بیان اینکه هیاتی ها چه بخواهند و چه نخواهند حتی در رفتار شخصی شان الگو هستند، گفت: افرادی که منتسب به هیات ها هستند باید برخی از محدودیت ها را رعایت کنند و مراقب رفتار خود باشند زیرا مردم اگر رفتار بدی ببینند آن را به هیات منتسب می کنند نه به خود فرد.

- ایسنا/قم امام جمعه قم با بیان اینکه هیاتی ها چه بخواهند و چه نخواهند حتی در رفتار شخصی شان الگو هستند، گفت: افرادی که منتسب به هیات ها هستند باید برخی از محدودیت ها را رعایت کنند و مراقب رفتار خود باشند زیرا مردم اگر رفتار بدی ببینند آن را به هیات منتسب می کنند نه به خود فرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با اعضای هیات حسن بن علی علیه السلام که صبح امروز 27 تیر در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: امسال در مداحی ها و در قرائت آیات قرآن کریم و هم در بیان احکام شرعی و سخنرانی ها باید روی بحث عفاف و حجاب تکیه شود.

وی با بیان اینکه در سخنرانی ها فتنه هایی که معاویه داشت و یزید به پیروی از پدرش آن ها را دنبال می کرد تحلیل شود، افزود: خط کلی این است که هیات و مراسم باید با همه جلوه هایش متناسب با زمان و یادآور اتفاقات رخ داده در جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمین هیات های مذهبی حتی در رفتار شخصی شان الگو هستند

خادمین هیات های مذهبی حتی در رفتار شخصی شان الگو هستند