مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-22سياسي

ناگفتنی های مدیرکل اسبق ارشاد از علت تعلل در ساخت مجتمع فرهنگی در بوشهر


مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مجتمع فرهنگی شبانکاره از جمله پروژه هایی بود که با حساسیت زیاد در دستور کار ما قرار داشت و هر فصل بودجه درخواست اعتبار داشتیم و پیگیری می شد اما چون بودجه استانی لازم داشت استاندار وقت بوشهر آقای مصطفی .

- خبرگزاری فارس - شهرستان دشتستان: مجتمع فرهنگی شبانکاره از آن دسته پروژه هایی است که بعد از گذشت بیش از یک دهه در دولت مردمی ایران قوی رقه هایی از امید برای تکمیل آن به گوش می رسد.

در سفر دوم ریاست جمهور به استان بوشهر نیز اعتباری برای تکمیل این پروژه مصوب شد.

اما برای واکاری علل تعلل در بی توجهی به این پروژه به سراغ حمیده ماحوزی مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مدیر دولت قبل رفتیم تا علت  عقب ماندگی این پروژه را بررسی کنیم.

  حمیده ماحوزی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار می کند: مجتمع فرهنگی شبانکاره از جمله پروژه هایی بود که با حساسیت زیاد در دستور کار ما قرار داشت و هر فصل بودجه درخواست اعتبار داشتیم و پیگیری می شد اما چون بودجه استانی لازم داشت استاندار وقت بوشهر آقای مصطفی سالاری می گفت اولویت کار ما نیست.

  مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: هر آنچه این پروژه برای من مهم بود و بیشتر برای آن پافشاری می کردم اما آقای مصطفی سالاری مخالفت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفتنی های مدیرکل اسبق ارشاد از علت تعلل در ساخت مجتمع فرهنگی در بوشهر

ناگفتنی های مدیرکل اسبق ارشاد از علت تعلل در ساخت مجتمع فرهنگی در بوشهر