مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-23سياسي

شهید بهشتی یک دانشمند تمام عیار بود


رییس اداره دادگستری شهرستان قرچک گفت: شهید بهشتی در هر زمینه ای که نگاه می اندازیم حرفی برای گفتن دارند و نقش بسیار پر رنگ و اساسی را در زمینه های مختلف ایفا کرده اند.

- ایسنا/تهران رییس اداره دادگستری شهرستان قرچک گفت: شهید بهشتی در هر زمینه ای که نگاه می اندازیم حرفی برای گفتن دارند و نقش بسیار پر رنگ و اساسی را در زمینه های مختلف ایفا کرده اند.

فریدون محمدی عصر جمعه 2 تیر ماه در جمع مردم شهرستان قرچک با گرامیداشت شهدای هفتم تیر سال 1360 و شهادت حضرت آیت الله بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی علاوه بر ایمان ، تقوا دین باوری و فرهیختگی را به مردم آموخت ، ویژگی خاص شهید بزرگوار جامع نگری و کلی نگری ایشان است.

وی در ادامه با اشاره به بینش و نگرش آیت الله شهید بهشتی افزود: وقتی در آثار و تألیفات این شهید بزرگوار نگاه بیاندازیم، به اندیشه مترقی و آرمانی این شهید بزرگوار را میتوانیم پی ببریم، همین دانش و بینش است که شهید آیت الله بهشتی را از دیگر یاران امام متمایز میکند.

رییس اداره دادگستری شهرستان قرچک گفت: شهید بهشتی در هر زمینه ای که نگاه می اندازیم حرفی برای گفتن دارند و نقش بسیار پر رنگ و اساسی را در زمینه های مختلف ایفا کرده اند، در دوران پس از انقلاب نیز ایشان همراه امام (ره) و در راستای تقویت نظام اسلامی تلاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بهشتی یک دانشمند تمام عیار بود

شهید بهشتی یک دانشمند تمام عیار بود