مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-05سياسي

از مهمانی چند کیلومتری تا برگزاری نمایشگاه و نورافشانی


هر چند مهمانی بزرگ غدیر گلستانی ها عصر روز پنج شنبه رقم خواهد خورد ولی مردم استان و برخی از مواکب از روزهای قبل به استقبال عید محمد و آل محمد (ص) رفته اند.

- ایسنا/گلستان هر چند مهمانی بزرگ غدیر گلستانی ها عصر روز پنج شنبه رقم خواهد خورد ولی مردم استان و برخی از مواکب از روزهای قبل به استقبال عید محمد و آل محمد (ص) رفته اند.

این روزها حال و هوای گلستان تغییر کرده و معابر و کوچه پس کوچه های شهرها و محلات با پرچم های سبز و نام زیبای مولا علی (ع) زینت گرفته است و مردم شادمان از دهه ولایت و عید بزرگ غدیر در موکب ها مهمان سفره مولی الموحدین (ع) می شوند.

همه تلاش می کنند در حد وسع خود در برگزاری این مهمانی شریک شوند، تکاپو اما در مساجد و پایگاه های بسیج مردمی به اوج خود رسیده است، عده ای در حال برپایی موکب اند، عده ای کمک های مردمی را ساماندهی می کنند و برخی در حال جمع کردن کمک های خیرین هستند.

برخی در حد توان خود مبلغ نقدی اهدا می کنند و برخی هم شکر، آب لیمو، نخود و لوبیا و وسایل اولیه تهیه شریت و آش و شیرینی را به مساجد اهدا می کنند، عده ای هم در حال آب و جارو کردن مساجد و معابر منتهی به مساجد هستند.

برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی از مردم در روزهای منتهی به غدیر برخی از محلات و شهرهای استان گلستان پذیرایی از مردم را از چندین روز مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مهمانی چند کیلومتری تا برگزاری نمایشگاه و نورافشانی

از مهمانی چند کیلومتری تا برگزاری نمایشگاه و نورافشانی