مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-22سياسي

فرهنگ عاشورا حافظ ارزش های معنوی است


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تأثیرگذاری عمیق فرهنگ عاشورا در تداوم نهضت انقلاب بر ضرورت تلاش برای پاسداری ازفرهنگ حسینی تاکید کرد و گفت: - این فرهنگ حافظ ارزشها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح شنبه در جمع فعالان کانون های فرهنگی مساجد مازندران گفت: فرهنگ عاشورا حافظ ارزش های معنوی و مقوم نهاد دین است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای کمرنگ سازی فرهنگ محرم و عاشورا بیهوده و نافرجام است اظهار کرد: در اثر پاسداشت فرهنگ عاشورا نهضت انقلاب اسلامی به کمال رسید و در اوج اقتدار است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: عاشورا سمبل و نماد جاودانگی اسلام ناب و ترسیم کننده حرکت انقلاب اسلامی به سوی آرمان های تعالی بخش است.

سلگی با تاکید بر مانایی فرهنگ عاشورا خاطرنشان کرد: مادامی که حماسه حسینی سرمشق راه و حرکت نظام اسلامی است، هیچ گزندی به درخت تناور انقلاب نخواهد رسید.

وی با تحلیل از حضور پرشور مردم بویژه جوانان در آیین های عزاداری ماه محرم گفت: این حضور حماسی نشان می دهد که تبلیغات دشمنان مبنی بر کمرنگ شدن ارزش های معنوی در ایران اسلامی دروغ و غیر قابل قبول است.

این مسئول با اشاره به نقش هیأت های مذهبی و تشکل های دینی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود: گسترش تشکل های دینی در جامعه تحقق اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ عاشورا حافظ ارزش های معنوی است

فرهنگ عاشورا حافظ ارزش های معنوی است