مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-04سياسي

علما از طمع و حب ریاست پرهیز کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: طمع و حب ریاست در شأن جایگاه علما و روحانیون نیست و باید از آن پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی صبح سه شنبه در آیین عمامه گذاری طلاب علوم دینی حوزه علمیه اردبیل که در مسجد میرزاعلی اکبر اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: اقتدار فرهنگی، اخلاقی و معنوی جامعه مرهون تلاش و مجاهدت های علما و روحانیون است که اگر این سه عنصر در جامعه اصلاح شود اقتصاد و سیاست نیز بر ریل واقعی خود قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع تربیت دینی با محوریت خانه و مدرسه خاطرنشان کرد: البته در این مسیر نقش جامعه و حاکمان صالح نیز بی تأثیر نیست و باید شرایط را به نحوی مهیا کنیم تا نسل آینده در بهترین شرایط تربیت یافته و به نقطه اوج اخلاق و معنویت دست یابند.

امام جمعه اردبیل افزود: در طول تاریخ علما و روحانیون با نفس پاک خود به استقلال و عزت کشور و حفظ تمامیت ارضی کمک کرده که مصداق و نمود آن را در نهضت روح الله می بینیم که بعد از سال های طولانی این کشور را از سرازیری سقوط نجات داد تا ایران آبرو و عزتی مجدد پیدا کند.

عاملی خیانت ها و جنایت های رژیم پهلوی و قاجار را یادآور شد و بیان کرد: شاهان این کشور با وابستگی به بیگانگان تمام سرمایه های این کشور را به باد دادند اما با بیداری علما و روحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما از طمع و حب ریاست پرهیز کنند

علما از طمع و حب ریاست پرهیز کنند