مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-09سياسي

نظریه بازی ها در خانه های فرهنگ ایران در خارج از کشور استفاده شود


یک کارشناس مسائل بین الملل پیشنهاد کرد در خانه های فرهنگ ایران در خارج از کشور از نظریه بازی ها برای پیشبرد اهداف در حوزه دیپلماسی فرهنگی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه سلسله نشست های تخصصی مرکز مطالعات راهبردی و روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست کاربرد نظریه بازی ها در روابط بین الملل پیش از ظهر امروز یکشنبه 18 تیر با حضور و سخنرانی سعید سیدآقا بنی هاشمی، کارشناس مسائل بین الملل، استاد دانشگاه و مؤلف کتاب سایبر دیپلماسی در حوزه ریاست این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این نشست رضا ملکی، رییس مرکز مطالعات راهبردی و روابط فرهنگی در سخنانی، ضمن تبیین چرایی پرداختن به کاربرد نظریه بازی ها در روابط بین الملل گفت: یک واقعیت که همه ما در آن قرار گرفتیم، دوران گذار تاریخی است.

این دوران انتقال به سرعت در حال رخ دادن هست و قدرت ها و کشورهای بزرگ به دنبال آن هستند که نسبت خود را با این دوران جانمایی کنند.

وی ادامه داد: ما اگر نسبت خود را با این دوران تعیین نکنیم، فرصت های بزرگ را از دست می دهیم و ممکن است فرصت هایی هم شکل بگیرد، بنابراین باید دریابیم که بازی ها چیست و بازیگران چه کسانی هستند و نسبت ما با این بازی ها و بازیگران عرصه بین الملل چه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظریه بازی ها در خانه های فرهنگ ایران در خارج از کشور استفاده شود

نظریه بازی ها در خانه های فرهنگ ایران در خارج از کشور استفاده شود