مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-09حوادث

آتش سوزی در جنگل های شرق استان گلستان


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به وقوع چند آتش سوزی در جنگل های شرق استان، گفت: از دیروز تاکنون با کمک نیروهای یگان حفاظت و مشارکت مردمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حمید سلامتی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به وقوع چند آتش سوزی در جنگل های شرق استان، اظهارداشت: از صبح امروز 2 مورد وقوع آتش سوزی در جنگل های فارسیان فرنگ از بخش مرکزی، بر اثر سرایت آتش از سفال به جنگل ترجنلی از بخش لوه گالیکش رخ داد.

وی افزود: حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی سبب خاموش شدن آتش در این مناطق شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان همچنین گفت: با حضور به موقع نیروهای حفاظتی و قرقبانان منطقه، آتش سوزی های مناطق جنگلی واقع در آق قمیش، ترجنلی ، کندسکوه و جمشید آباد که سرمنشا آن اراضی کشاورزی و کاه و کلش باقی مانده در سطح این اراضی بود مهار شد.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان گالیکش  هم گفت: دیروز هم مناطقی از جنگل های آقمیش و  ترجنلی از بخش لوه گالیکش  طعمه حریق شد که با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت و مشارکت مردمی از ادامه آتش سوزی جلوگیری و خاموش شد.

غلامرضا ممشلی علت آتش سوزی ها را عامل انسانی و سرایت آتش از بقایای محصولات زراعی به جنگل و وسعت آن را حدود یک هکتار اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در جنگل های شرق استان گلستان

آتش سوزی در جنگل های شرق استان گلستان