مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-11پزشكي

هم میهن: مافیای شیمی درمانی


در دنیا هنگام تجویز بسیاری از دارو ها به ویژه شیمی درمانی ، با بیمار و خانواده او درباره درصد بهبودی یا افزایش طول عمر بااستفاده از یک دارو مشورت می شود و تصمیم گیری مشترک صورت می گیرد.

- اما در ایران کسی دراین باره صحبت نمی کند و خانواده بیمار تمام زندگی خود را می فروشد و خرج درمان سرطان بیمارشان می کند، چون پزشک به آن ها اعلام کرده که یک داروی گران شاید منجر به بهبودی یا افزایش عمر شود.

شیمی درمانی بی مورد دوسال است که زندگی اش را جهنم کرده، هزارویک درد تمام نشدنی، عفونت های پوستی و جهش ژن ها در بدنش و هزینه هایی که از ایران تا هلند و انگلیس برای آزمایش های مختلف داده.

پزشک معالج همان ابتدای تشخیص به سرطان، اولین درمانی که آغاز کرده شیمی درمانی بوده، بدون اینکه نوع دقیق سرطان را در او تشخیص دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم میهن، این داستان یک بیمار از همه هزاران بیماری است که گرفتار شیمی درمانی های غیرضروری می شوند.

بیماران دیگر هم شاید دچار نشده باشند، اما اصرار پزشکان به انجام آن را یکی از مشکلات جدی در مسیر درمانی خودشان می دانند.

همین چندوقت پیش بود که محمداسماعیل اکبری، رییس مرکز تحقیقات سرطان گفت که در ایران روشی برای درمان سرطان وجود ندارد، پزشکان هیچ دستورالعمل درمانی ای برای سرطان ندارند و وزارت بهداشت هم در سیاست هایش تدوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم میهن: مافیای شیمی درمانی

هم میهن: مافیای شیمی درمانی