مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-09سياسي

رقابت 128 هزار دانش آموز در مسابقات دادرس هلال احمر


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: 128 هزار دانش آموز در یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده در سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند.

- حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم حسینی المدنی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از حدود سه سال وقفه در اجرای مسابقات دادرس، امسال مجدد این مسابقات برگزار شد.

وی یادآوری کرد: 128 هزار دانش آموز در سراسر کشور، آموزش های مورد نیاز برای طرح المپیاد آماده را فراگرفتند، سپس در مرحله شهرستانی و پس از آن در مرحله استانی با هم رقابت کردند.

مسابقات کشوری نیز به زودی برای معرفی تیم های برتر دختران و پسران برگزار می شود.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: از هر شعبه ای یک تیم دختر و پسر به مرحله استانی و از این مرحله نیز یک تیم به مرحله رقابت های کشوری راه می یابند و در مسابقات کشوری نیز نفرات اول، دوم و سوم انتخاب می شوند.

حسینی المدنی ادامه داد: در حال حاضر مسابقات المپیاد آماده در سطح استان ها برگزار شده و به زودی مرحله کشوری این مسابقات آغاز می شود.

یادآور می شود که یازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) با همکاری و طی تفاهم نامه میان سازمان جوانان هلال احمر و آموزش و پرورش، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 128 هزار دانش آموز در مسابقات دادرس هلال احمر

رقابت 128 هزار دانش آموز در مسابقات دادرس هلال احمر