مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-15ورزشي

نقل و انتقالات برای نفت تمام نشده / سفیران استعدادیاب خواهیم داشت


مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: نقل و انتقالات برای تیم ما به پایان نرسیده ولی بودجه باشگاه بسیار محدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین رحمانی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز سی و یکمین روزی است که مدیرعامل این مؤسسه هستم و همه زوایای کار را قبل از شروع می دانستم.

وی افزود: خودمان را برای تلاش بیشتر و سعی و کوشش برای رفع مشکلات شروع کردیم ولی بسیاری از مشکلات چون ارتباطی با ما ندارد در زمان سریع رفع نمی شود.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان ادامه داد: یه روز پیراهن نفت را می پوشیدم و بازی می کردم و اکنون که مدیرعامل هستم نیز همچون زمان بازی خود به دنبال خوشحالی هواداران هستم و می خواهم شرایطی فراهم شود که هواداران به عنوان سرمایه های اصلی مؤسسه را شاد نگه داریم.

رحمانی عنوان کرد: هر نقدی را می شنویم ولی نقد آن چیزی است که به ما راهکار نیز ارائه می دهد و مسیر منتهی به نتیجه در اختیار ما قرار می گیرد.

وی بیان کرد: آن چیزی که امسال در برنامه ما است، اعلام اخبار از رسانه رسمی باشگاه و خبرگزاری های معتبر است و در فضای مجازی فعالیت خاصی نخواهیم داشت.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: بسیاری از دوستان به علت علاقه ای که دارند در فضای مجازی فعالیت می کنند ولی ما را ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل و انتقالات برای نفت تمام نشده / سفیران استعدادیاب خواهیم داشت

نقل و انتقالات برای نفت تمام نشده / سفیران استعدادیاب خواهیم داشت