مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-09حوادث

اخاذی با اغفال افراد در شبکه های اجتماعی


فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از بازداشت فردی که در شبکه های اجتماعی که از یک شهروند 90 میلیارد ریال اخاذی کرده بود، خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از بازداشت فردی که در شبکه های اجتماعی که از یک شهروند 90 میلیارد ریال اخاذی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری با اغفال در فضای مجازی، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد، متهم اهل یکی از استان های شرقی کشور با برنامه ریزی قبلی و با تعدادی سیم کارت از طریق شبکه های اجتماعی با ارسال پیام خود را یک زن مجرد معرفی و با شاکی طرح دوستی برقرار و پس از جلب اعتماد مال باخته عنوان کرد، دچار بیماری سختی شده و نیاز به درمان دارد و پس از آن ارتباط خود را قطع می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از گذشت یک ماه، متهم با مالباخته تماس می گیرد و این بار با تغییر صدا، خود را وکیل زن معرفی و وی را تهدید به افشای این رابطه و مقصر در مرگ موکلش و طرح شکایت از او می کند.

سرهنگ خسروی، اظهار کرد: از آنجایی که مال باخته متاهل بوده برای حفظ آبروی خود، مبلغ 18 میلیارد و 300 میلیون ریال وجه نقد، 20 فقره چک به مبلغ 20 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی با اغفال افراد در شبکه های اجتماعی

اخاذی با اغفال افراد در شبکه های اجتماعی