مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-22سياسي

پاسداری از فرهنگ عاشورا تداوم انقلاب را تضمین می کند


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر گذاری عمیق فرهنگ عاشورا در تداوم نهضت انقلاب اسلامی، بر ضرورت تلاش برای پاسداری از فرهنگ حسینی تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر گذاری عمیق فرهنگ عاشورا در تداوم نهضت انقلاب اسلامی، بر ضرورت تلاش برای پاسداری از فرهنگ حسینی تاکید کرد.

روح الله سلگی امروز 31 تیرماه در جمع فعالان کانونهای فرهنگی مساجد مازندران گفت: فرهنگ عاشورا حافظ ارزش های معنوی و مقوم نهاد دین است.

وی با بیان این که تلاش دشمنان برای کمرنگ سازی فرهنگ محرم و عاشورا بیهوده و نافرجام است افزود: در اثر پاسداشت فرهنگ عاشورا نهضت انقلاب اسلامی به کمال رسید و در اوج اقتدار است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: عاشورا سمبل و نماد جاودانگی اسلام ناب و ترسیم کننده حرکت انقلاب اسلامی بسوی آرمان های تعالی بخش است.

سلگی با تاکید بر مانایی فرهنگ عاشورا اظهار کرد: مادامی که حماسه حسینی سرمشق راه و حرکت نظام اسلامی است، هیچ گزندی به درخت تناور انقلاب نخواهد رسید.

وی با تحلیل از حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در آیین های عزاداری ماه محرم گفت: این حضور حماسی نشان می دهد که تبلیغات دشمنان مبنی بر کمرنگ شدن ارزش های معنوی در ایران اسلامی دروغ و غیر قابل قبول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداری از فرهنگ عاشورا تداوم انقلاب را تضمین می کند

پاسداری از فرهنگ عاشورا تداوم انقلاب را تضمین می کند