مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-28سياسي

انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن غربی را تهدید کرد


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و نهضت آن همه ارزش های برآمده از مکاتب غربی را به چالش کشید، عنوان کرد: انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن برآمده از فرهنگ غربی را تهدید کرد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و نهضت آن همه ارزش های برآمده از مکاتب غربی را به چالش کشید، عنوان کرد: انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن برآمده از فرهنگ غربی را تهدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی امروز در مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 کبوتر خونین بال انقلاب اسلامی که در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار شد، حادثه هفتم تیر را از حوادث بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: باید درباره این حادثه بحث های فراوانی هم از حیث شهدای عزیز این روز و هم از حیث آثار و پیامدهای آن انجام شود.

وی با طرح این سوال که چرا اساسا حادثه هفتم تیر به وجود آمد و جرم شهیدان والامقام هفتم تیر چه بود؟ ، افزود: دشمن در فاجعه هفتم تیر دست به جنایتی زد که در تاریخ انقلاب کم نظیر بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شهید بهشتی را شاگرد مکتب امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: مردم در آن شرایط غبارآلود فتنه و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن غربی را تهدید کرد

انقلاب اسلامی همه موجودیت غرب و تمدن غربی را تهدید کرد