مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-04سياسي

قزوین میزبان جشن غدیر


دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین ضمن اشاره به اینکه در دهه ولایت امسال اجرای 312 موضوع برنامه طرح ریزی شده است، گفت: یکی از استراتژی های اهل بیت(ع) برای حفظ غدیر، - ایسنا/قزوین دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین ضمن اشاره به اینکه در دهه ولایت امسال اجرای 312 موضوع برنامه طرح ریزی شده است، گفت: یکی از استراتژی های اهل بیت(ع) برای حفظ غدیر، اطعام غدیر است به همین دلیل این عید به یوم الطعام هم معروف است؛ در این راستا در سال گذشته 430 هزار و امسال 500 هزار پرس غذای ملکوتی تحت عنوان اطعام غدیر در بین هم استانی ها توزیع خواهد شد.

محسن حق شناس در نشست خبری فعالیت های استان قزوین در دهه امامت و ولایت که روز سه شنبه 13 تیرماه در محل تالار مردم شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دین بدون ولایت، اسلام آمریکایی است و حقایق دین همین ولایت ائمه است .

اولین مبلّغ ولایت و غدیر پیامبر(ص) بود و در عصر ما شهدا مبلغین غدیر بودند و پیش قراول آنان امام راحل بود که عَلم ولایت را به دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب سپرد.

وی ضمن تبریک میلاد امام هادی(ع) ادامه داد: چند سالی است یکی از رسالت های بنیاد غدیر کشور ترویج زیارت غدیریه امام هادی(ع) است که یک امام معصوم فضایل امیرالمومنین(ع) را برمی شمارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین میزبان جشن غدیر

قزوین میزبان جشن غدیر