مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-05اقتصادي

تحویل 16 قطعه زمین مسکونی در ماهنشان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن


رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ماهنشان 16 قطعه زمین مسکونی تحویل بنیاد مسکن شده و خوشبختانه قرارداد لازم هم منعقد شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ماهنشان 16 قطعه زمین مسکونی تحویل بنیاد مسکن شده و خوشبختانه قرارداد لازم هم منعقد شده است.

محمدحسن عباسی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این شهرستان یکی از شهرهایی با جمعیت زیر 25 هزار نفر است و وظیفه ساخت مسکن در این شهرستان ها بر عهده بنیاد مسکن است، اظهار کرد: در شهرستان ماهنشان زمین مورد نیاز برای ادامه روند ساخت مسکن در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ماهنشان 16 قطعه زمین مسکونی تحویل بنیاد مسکن شده است، تصریح کرد: خوشبختانه قرارداد لازم هم در قالب گروه ساخت منعقد شده است.

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه این میزان زمین در مرحله واگذاری در قالب گروه ساخت است، گفت: امیدواریم این میزان زمین پاسخگوی نیاز متقاضیان نهضت ملی مسکن بوده و بتوانیم برای متقاضیان مسکن تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 16 قطعه زمین مسکونی در ماهنشان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

تحویل 16 قطعه زمین مسکونی در ماهنشان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن