مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-24اقتصادي

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت


سرپرست بهزیستی استان زنجان از افزایش 40 درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی توانبخشی خبر داد و گفت: امسال نیز مستمری تحت پوششین بهزیستی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی 40 درصدافزایش یافت.

- نعمت ملکی، سرپرست بهزیستی استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به فعالیت 70 مرکز غیردولتی (روزانه، شبانه روزی، ویزیت در منزل و مرکز مراقبت در منزل و.

) در حوزه توانبخشی اظهار داشت: به ازای هر توانخواه نیازمند مقیم در مراکز شبانه روزی توانبخشی، بر اساس درجه ارزشیابی مرکز، ماهانه معادل 3 میلیون 780 هزار تا 4 میلیون و 200 هزار تومان برای گروه هدف دارای خانواده، 4 میلیون و 620 هزار تومان تا 5 میلیون  از سوی سازمان بهزیستی به عنوان کمک هزینه پرداخت می شود.

سرپرست بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بر اساس این تصویب نامه افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حمایت حق پرستاری به مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومان بهره مند می شوند.

وی همچنین در خصوص مراکز روزانه گفت: هر توانخواه نیازمند در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی معادل دو میلیون و 270 هزار تا دو میلیون و 560 هزار تومان و فرد دارای اختلال طیف اتیسم در مراکز روزانه از کمک هزینه 3 میلیون و 200 هزار تومان بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت