مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:422023-07-03سياسي

بازنگری سرانه آرد استان، درخواست استاندار گلستان از رییس جمهور


استاندار گلستان در دیدار با رییس جمهور گفت: با توجه به اینکه گلستان یکی از استان های شاخص کشور در تولید گندم با کیفیت است، بازنگری سرانه آرد استان با هدف توزیع عادلانه بر اساس شاخص های همچون فقر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست دکتر رییسی ریاست محترم جمهور ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: تلاش می کنیم آب شرب استان را از تک منبعی خارج کنیم و با تامین اعتبار تکمیلی، سد نرماب می تواند در دولت سیزدهم به بهره برداری برسد تا آب آشامیدنی سالم 535 هزار نفر مردم شرق استان تامین شود.

استاندار گلستان گفت: صدور مجوز خرید تضمینی شیرین سازی آب دریای خزر با همکاری سازمان برنامه و بودجه برای تامین آب شرب مردم غرب استان ضروری است.

دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گلستان یکی از استان های شاخص کشور در تولید گندم با کیفیت است، بازنگری سرانه آرد استان با هدف توزیع عادلانه بر اساس شاخص های همچون فقر ضروری است.

وی یادآور شد: تقاضای قیمت گذاری منصفانه، بر اساس کیفیت محصول در خرید تضمینی محصولات کشاورزی را داریم چرا که گلستان یکی از استان های شاخص در تأمین امنیت غذایی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری سرانه آرد استان، درخواست استاندار گلستان از رییس جمهور

بازنگری سرانه آرد استان، درخواست استاندار گلستان از رییس جمهور