مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-19بين الملل

تحلیلگر انگلیسی: امتیاز ارضی اوکراین، شکست سنگینی را برای غرب رقم می زند


یک کارشناس در اندیشکده ای انگلیسی پیش بینی کرد که احتمال دارد اوکراین وادار به اعطای امتیاز ارضی به روسیه شود و این برای حامیان غربی کی یف شکستی سنگین خواهد بود.

- یک کارشناس در اندیشکده ای انگلیسی پیش بینی کرد که احتمال دارد اوکراین وادار به اعطای امتیاز ارضی به روسیه شود و این برای حامیان غربی کی یف شکستی سنگین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، رابرت کلارک، عضو اندیشکده انگلیسی سیوی تاس در مقاله ای نوشت: اگر کی یف در میدان نبرد شکست بخورد و نتواند تا زمستان بخش زیادی از خاکی که از دست داده را پس بگیرد، احتمال مطرح شدن امتیاز ارضی به روسیه بسیار بالا خواهد رفت.

دولت های غربی باید برای این چشم انداز سیاه آماده باشند.

او در ادامه بیان کرد: ضدحمله اوکراین که حالا به ماه دوم خود رسیده، با مشکلات زیادی مواجه شده، از جمله اینکه کی یف هنوز نیمی از تسلیحاتی را که دولت های غربی در اوایل سال میلادی جاری وعده داده بودند، دریافت نکرده است.

این تحلیلگر با بیان اینکه از ابتدا هم قرار بود این جنگ بیش از تصور جامعه جهانی طول بکشد، گفت: زمان اصلاً به نفع اوکراین نیست.

در این تحلیل که در روزنامه دیلی تلگراف منتشر شده، آمده است که اگر اوکراین با وجود کمک های غرب، وادار به دادن امتیاز ارضی به روسیه شود، این شکست سنگینی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر انگلیسی: امتیاز ارضی اوکراین، شکست سنگینی را برای غرب رقم می زند

تحلیلگر انگلیسی: امتیاز ارضی اوکراین، شکست سنگینی را برای غرب رقم می زند