مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-22سياسي

جهاد تبیین تکلیف اساتید حوزه های علمیه است


مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل نقش بصیرتی و حضور در عرصه های جهاد تبیین را از وظایف اساتید حوزه های علمیه خواهران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رسول خواسته پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با استادان و کادر مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آباد، مرجعیت علمی حوزه های علمیه خواهران را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: با توجه به چشم انداز ترسیم شده برای این نهاد مقدس، حوزه علمیه بانوان باید به عنوان مرجع علمی در مباحث زن و خانواده در سطح جامعه شناخته شود.

وی استادان را رکن اساسی مدارس علمیه خواهران دانست و تصریح کرد: این قشر ارزشی از جایگاه ویژه علمی و معنوی در نزد طلاب برخوردار هستند بنابراین باید نگاه تربیتی، مادرانه و دلسوزانه به طلاب داشته باشند تا طلبه ها به مرحله رشد و بالندگی برسند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: رشد و پیشرفت طلاب باید زیر نظر استاد، به صورت هدفمند و بر اساس استعدادشان باشد تا طلبه بعد از فارغ التحصیلی با تخصص و قدرت علمی مضاعف در محافل و مراکز علمی و عرصه های مختلف تبلیغی فعالیت کند.

حجت الاسلام خواسته افزود: در کنار رشد طلاب، استادان هم باید در همه جوانب علمی، معنوی و تبلیغی به بالندگی و پویایی برسند در غیر این صورت دچار روزمرگی و دلزدگی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین تکلیف اساتید حوزه های علمیه است

جهاد تبیین تکلیف اساتید حوزه های علمیه است