مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-01اقتصادي

حذف واسطه ها، اقدامی برای کاهش قیمت محصولات آبزی


مدیرکل شیلات استان اردبیل کیفیت محصولات آبزی استان اردبیل را در سطح کشور مناسب ارزیابی کرد و گفت: بدنبال حذف واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده محصولات آبزی در استان می باشیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل شیلات استان اردبیل کیفیت محصولات آبزی استان اردبیل را در سطح کشور مناسب ارزیابی کرد و گفت: بدنبال حذف واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده محصولات آبزی در استان می باشیم.

محمد اله بخش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کیفیت مطلوب آبزیان پرورش یافته در استان اردبیل افزود: تولید و پرورش ماهی قزل آلا در استخرهای بتنی و با نظارت دامپزشکی استان انجام می شود.

وی بیان کرد: همچنین آب و هوای استان اردبیل در کیفیت مناسب تولیدات آبزی مؤثر است و کلیه عوامل باعث شده کیفیت محصولات شیلات استان اردبیل در سطح کشور زبان زد باشد.

اله بخش از رویکرد سازمان شیلات کشور مبنی بر برنامه ریزی برای تولید و توزیع ماهیان ارزان قیمت برای مصرف دهک های پایین مردم خبر داد و اضافه کرد: همچنین بدنبال کسب مجوز برای پرورش ماهی تیلاپیا که قیمت تمام شده پایینی نسبت به ماهی قزل آلا دارد، می باشیم.

مدیرکل شیلات استان ادامه داد: 60 درصد قیمت تمام شده ماهی قزل آلا سر مزارع صرف تأمین غذای ماهی قزل آلا میشود و حذف ارز ترجیهی باعث شده است قیمت مواد اولیه افزایش یابد و کارخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه ها، اقدامی برای کاهش قیمت محصولات آبزی

حذف واسطه ها، اقدامی برای کاهش قیمت محصولات آبزی