مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-26سياسي

لزوم ایجاد ساختار فعال در فضای مجازی


استاندار زنجان بر لزوم ایجاد ساختار فعال در فضای مجازی پرقدرت برای انتقال واقعیت ها البته با نگاه نقادانه تاکید کرد و گفت: یادمان باشد پاسخ ندادن به شبهات همه اقدامات انجام شده را پاک می کند.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان بر لزوم ایجاد ساختار فعال در فضای مجازی پرقدرت برای انتقال واقعیت ها البته با نگاه نقادانه تاکید کرد و گفت: یادمان باشد پاسخ ندادن به شبهات همه اقدامات انجام شده را پاک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی در جلسه کارگروه استانی طرح جامع ملی جهاد تبیین با بیان اینکه که بر فرض وجود محتوا با ساختاری مواجه هستیم که مسائل مطرح شده در هرم، خیلی سال پیش توسط شهید مطهری پاسخ داده شده است، اظهار کرد: در حال حاضر کارآمدی نظام و مباحث سیاسی جزو مسائل مطرح است که اغلب پاسخ داده شده است.

وی به تلاش انجام شده برای جمع کردن توان فرهنگی در جلسه اشاره و تصریح کرد: واقعیت این است، مسائل و شبهات مطرح شده پاسخ داده نمی شود.

این مسئول بر لزوم ایجاد ساختار فعال در فضای مجازی پرقدرت برای انتقال واقعیت ها البته با نگاه نقادانه تاکید کرد و گفت: یادمان باشد پاسخ ندادن به شبهات همه اقدامات انجام شده را پاک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد ساختار فعال در فضای مجازی

لزوم ایجاد ساختار فعال در فضای مجازی