مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-22بين الملل

آیا خبرنگاران به زودی بیکار می شوند؟


گفته می شود گوگل به طور مخفیانه ابزار هوش مصنوعی جدید خود را موسوم به «جنسیس» در اختیار برخی سازمان های خبری و خبرگزاری ها قرار داده است و این نگرانی را به وجود آورده که شاید شغل روزنامه نگاری در معرض تهدید قرار بگیرد.

- گفته می شود گوگل به طور مخفیانه ابزار هوش مصنوعی جدید خود را موسوم به جنسیس در اختیار برخی سازمان های خبری و خبرگزاری ها قرار داده است و این نگرانی را به وجود آورده که شاید شغل روزنامه نگاری در معرض تهدید قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش ها حاکی از آن است که گوگل در حال مذاکره با سازمان هایی است که زیر چتر ابرشرکت خبری News Corp متعلق به روپرت مُرداک شامل نیویورک تایمز، واشنگتن پست و وال استریت ژورنال هستند تا ابزار هوش مصنوعی خود را که می تواند گزارش های خبری تولید کند و بنویسد، در اختیار آنها بگذارد.

روپرت مرداک (Rupert Murdoch) سرمایه دار آمریکایی و سهام دار اصلی ابرشرکت خبری نیوز کورپوریشن یا نیوز کورپ (News Corp) است؛ این ابرشرکت یک شرکت چندملیتی آمریکایی در حوزه رسانه گروهی است که مرداک آن را در سال 1979 تأسیس کرد که متمرکز بر روزنامه ها و انتشارات است.

بر اساس گزارش اختصاصی نیویورک تایمز، ظاهراً نام این ابزار جنسیس(Genesis) است و توسط گوگل برای افزایش بهره وری روزنامه نگاری ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا خبرنگاران به زودی بیکار می شوند؟

آیا خبرنگاران به زودی بیکار می شوند؟