مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-09بين الملل

تحولات اردوگاه جنین پیروزی بزرگ مقاومت برابر رژیم صهیونیستی بود


زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، زیاد النخاله رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه به صورت تلفنی با خانواده شهدای جنین در جریان عملیات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی که دو روز ادامه داشت، گفتگو کرد.

وی ضمن دلجویی و عرض تسلیت به خانواده‎ های شهدا، تاکید کرد: رخدادهای که در اردوگاه جنین شاهد بودیم یک پیروزی بزرگ برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود، این پیروزی در امتداد پیروزی های مقاومت و گردان های قدس در کل فلسطین قرار دارد.

وی افزود: آنچه در این روزها اتفاق افتاد، دورانی تازه را رقم خواهد زد که در آن ملت و مقاومت فلسطین دست برتر را در برابر اشغالگران خواهند داشت.

وی افزود: هر قطره خون که از مجاهدان و مبارزان فلسطینی بر در جنین بر زمین ریخت، بیانگر صلابت و استواری مقاومت در برابر پروژه تروریستی صهیونیسم بود و ما در جنبش جهاد اسلامی به این مبارزات فداکارانه افتخار کرده و آن را مایه مباهات خود می دانیم.

گفتنی است در جریان عملیات دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، صهیونیست ها در نظر داشتند با بازداشت گسترده مبارزان مقاومت و از بین بردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات اردوگاه جنین پیروزی بزرگ مقاومت برابر رژیم صهیونیستی بود

تحولات اردوگاه جنین پیروزی بزرگ مقاومت برابر رژیم صهیونیستی بود