مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-13فرهنگي

اظهارنظر یک تهیه کننده لهستانی از جایگاه سینماگران زن ایرانی


یک تهیه کننده لهستانی که با فیلمی درباره یکی از قبایل ایزدی در «جشنواره حوا» حضور دارد، معتقد است: جایگاه زنان در سینمای ایران در کارگردانی، - یک تهیه کننده لهستانی که با فیلمی درباره یکی از قبایل ایزدی در جشنواره حوا حضور دارد، معتقد است: جایگاه زنان در سینمای ایران در کارگردانی، بازیگری و تهیه کنندگی مانند سینمای جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هانا پولاک (Hanna Polak) تهیه کننده و یکی از مدیران جشنواره فیلم لهستان که با فیلم فرشتگان سینجار به نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در تهران آمده، گفت: فضای سینمای ایران را می شناسم، زنان در سینمای ایران از لحاظ در کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری جایگاه خوبی دارند و فضای سینمای ایران از این لحاظ مانند فضای سینمای جهان است.

وی بیان کرد: ما زنان به دلیل اینکه احساساتی تر هستیم نگاه هنری تری به جهان داریم.

فیلمسازان و فیلمنامه نویسان بزرگی از ایران و جهان زن هستند که با دید زنانه و دراماتیک به جریان ها نگاه می کنند؛ به طوری که شاید بسیاری از مردان نتوانند آثاری مانند آن ها ارائه دهند.

او افزود: جشنواره حوا از لحاظ تبادل ایده و دیدگاه برای من جالب و جذاب است و خوشحالم که می توانم با فیلمسازان کشورهای مختلف در این رویداد آشنا شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر یک تهیه کننده لهستانی از جایگاه سینماگران زن ایرانی

اظهارنظر یک تهیه کننده لهستانی از جایگاه سینماگران زن ایرانی