مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-08بين الملل

اجرای تواشیح توسط گروه بین المللی طارق تبریز در ترکیه


مسئول گروه بین المللی طارق تبریز گفت: همزمان با ایام مبارک عید سعید غدیرخم، اعضای گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز برای اجرای برنامه در ترکیه حضور یافتند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول گروه بین المللی طارق تبریز گفت: همزمان با ایام مبارک عید سعید غدیرخم، اعضای گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز برای اجرای برنامه در ترکیه حضور یافتند.

میثم ناعمی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک عید سعید غدیرخم، اعضای گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز برای اجرای برنامه در شهر ایغدیر حضور یافتند.

وی افزود: گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز توسط شیعیان شهر ایغدیر ترکیه برای اجرای برنامه در محافل و جشن های مختلف عیدسعید غدیرخم در این شهر، دعوت شده است.

ناعمی، گفت: این گروه بین المللی، بعد از اجرای برنامه در نماز جمعه این شهر، در برنامه ها و محافل مختلفی که برای عید غدیرخم تدارک دیده شده، به اجرای مدیحه سرایی و تواشیح پرداختند و در روزهای آتی نیز برنامه هایی دارند.

وی یادآور شد: گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز تاکنون در چندین کشور اروپایی، آفریقایی و آسیایی برنامه اجرا کرده و باب السلام، قانلی شفق، ولایت، شبیر و نورالهلال از جمله آلبوم های صوتی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تواشیح توسط گروه بین المللی طارق تبریز در ترکیه

اجرای تواشیح توسط گروه بین المللی طارق تبریز در ترکیه