مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:212023-07-15سياسي

تجلیل از الگوهای پوشش حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تحسین و ستایش از الگوهای پوشش حرفه ای را در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قائدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پردازش تخصصی و ترویج دانش بنیان فرهنگ متعالی عفاف و حجاب در نظام دانشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به به رویکرد هنری و اجتماعی در راستای پاسداشت جایگاه والای عفاف و حجاب بیان کرد: استقرار میز تفأل به شهدا و اهدای گلبرگ معنوی با محتوای منزلت پوشش اسلامی به جامعه فرهیخته دانشگاهی و نسل جوان از جمله برنامه ها است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از مهمترین رخدادهای هفته عفاف و حجاب استقرار نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با نقش پوشش حرفه ای و تأثیر آن در تحقق قوانین مرتبط با حریم خصوصی و حقوق شهروندی است.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی با عناوین سیمای زنان ایران باستان با استناد بر ادبیات غنی فارسی و کاوش های باستان شناسی با موضوع منزلت زنان ایران زمین درگذر تاریخ از دیگر برنامه ها است.

وی از برگزاری حلقه های مطالعاتی یا کافه گفتگو با خوانش کتب مرتبط با موضوع پوشش حرفه ای و عفاف و حجاب خبر داد و گفت: تجلیل از طلایه داران موفق نظام سلامت استان بوشهر با رویکرد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از الگوهای پوشش حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

تجلیل از الگوهای پوشش حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر