مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-12سياسي

فناوری اطلاعات امروزه به یک ضرورت اجتماعی تبدیل شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم با بیان اینکه فناوری اطلاعات امروزه به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شده، گفت: سند 5 ساله فناوری اطلاعات و ارتباطات به زودی تدوین خواهد شد و در آن نقش تمام کنشگران این حوزه مشخص خواهد بود.

- ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم با بیان اینکه فناوری اطلاعات امروزه به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شده، گفت: سند 5 ساله فناوری اطلاعات و ارتباطات به زودی تدوین خواهد شد و در آن نقش تمام کنشگران این حوزه مشخص خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم سیدمهدی قریشی امروز 21 تیر در بازدید از اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات که به مناسبت 22 تیرماه روز فناوری اطلاعات انجام شد طی سخنانی در جمع مدیران کل زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: امروزه بخش زیادی از زندگی ما را فناوری اطلاعات در برگرفته و شاید اهمیتی که اکنون برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قائل هستیم در 15 سال گذشته به این صورت نبوده است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ادامه داد: در گذشته شبکه های اجتماعی گسترش نیافته بود، کارها با این حجم از طریق سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات انجام نمی شد و لذا با قطع شدن اینترنت اختلالی در کارها ایجاد نمی شد، اما امروزه شرکت هایی که کسب و کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری اطلاعات امروزه به یک ضرورت اجتماعی تبدیل شده است

فناوری اطلاعات امروزه به یک ضرورت اجتماعی تبدیل شده است