مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 04:252023-07-02بين الملل

سرنگونی پهپاد جاسوسی اشغالگران در جنین توسط نیروهای سرایا القدس


مبارزان فلسطینی بامداد امروز موفق به سرنگونی یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین در کرانه باختری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منابع فلسطینی از سرنگونی یک پهپاد شناسایی متعلق به رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان اردوگاه جنین خبر دادند.

وبگاه فلسطینی شهاب نیوز بامداد یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که گروه های مقاومت فلسطینی یک کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جنین سرنگون کرده و به غنیمت گرفتند.

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که جوانان مقاومت فلسطین با شلیک مستقیم به یک پهپاد جاسوسی از نوع کوادکوپتر رژیم صهیونیستی که در حال گشت زنی در ارتفاع پایین بر فراز اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری بود توانستند با سرنگون سازی آن، این پهپاد را به غنیمت بگیرند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد که کتیبه جنین (گردان جنین) که وابسته به این گروه است، موفق شده این کوادکوپتر را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کند.

سرایا القدس تأکید کرد که نیروهای مقاومت این پهپاد را در اختیار دارند و صهیونیست ها از طریق پهپاد مذکور، در حال تصویربرداری از اردوگاه بوده اند.

گردان جنین اعلام کرده است در پی سرنگونی این پهپاد جاسوسی تا دقایقی دیگر بیانیه ای درباره جزییات این شکار منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی پهپاد جاسوسی اشغالگران در جنین توسط نیروهای سرایا القدس

سرنگونی پهپاد جاسوسی اشغالگران در جنین توسط نیروهای سرایا القدس