مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-16فرهنگي

عکاس خبرگزاری مهر در جشنواره ملی عکس «ایران جوان» شایسته تقدیر شد


مرتضی امین الرعایایی عکاس خبرگزاری مهر نیشابور در بخش حرفه ای نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه با موضوع پدر بزرگ و مادر بزرگ، - الگوی خانواده و فرزندان شایسته تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان با معرفی 17 برگزیده این جشنواره در تربت حیدریه برگزار شد.

رییس نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در این آیین اظهار کرد: سه هزار و 4 اثر از عکاسان 24 استان کشور در دو بخش حرفه ای و موبایلی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که شامل دو هزار و 251 اثر در بخش حرفه ای، 723 اثر در بخش موبایلی و 30 اثر در بخش عکس نوشت بود.

حسین ابراهیمی پور افزود: در بخش حرفه ای با موضوع فرزندان، شکوه خانواده، حسین خسروی از شیراز، نگین محمدی فرد از اصفهان و مهدی کاظمی از فسا به ترتیب به عناوین اول تا سوم جشنواره دست یافتند و محمد شفایی از اصفهان نیز شایسته تقدیر شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار کرد: در بخش حرفه ای با موضوع پدر بزرگ و مادر بزرگ، الگوی خانواده و فرزندان نیز طاهره رُخ بخش از شیراز، سید محسن مهری از سبزوار و جابر غلامی از اراک به مقام اول تا سوم رسیدند و مرتضی امین الرعایایی از نیشابور شایسته تقدیر و احمد تاجی از شهرکرد نیز جایزه تقدیر ویژه دبیر جشنواره را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس خبرگزاری مهر در جشنواره ملی عکس «ایران جوان» شایسته تقدیر شد

عکاس خبرگزاری مهر در جشنواره ملی عکس «ایران جوان» شایسته تقدیر شد