مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-18سياسي

محموله 200 تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک ترخیص شد


دادستان مرکز استان هرمزگان از ترخیص محموله 200 تنی گوشت منجمد برزیلی با صدور دستور ویژه قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا احمدی منش صبح سه شنبه در خصوص ترخیص 200 تن گوشت وارداتی از گمرک استان هرمزگان بیان داشت: در راستای دستورات و توصیه های تخصصی ریاست قوه قضاییه به مسئولان قضایی استان های ساحلی و دارای بندر، مبنی بر استمرار سرکشی از انبارهای گمرکات و بنادر و تعیین تکلیف سریع کالاهای دپو شده، مسئولان قضایی استان هرمزگان در دو سال اخیر بازدیدهای مستمری از بنادر و گمرکات استان بالاخص بندر شهید رجایی بندرعباس داشته اند.

این مقام قضایی افزود: خوشبختانه ثمره این بازدیدهای میدانی، ترخیص صدها محموله معطله و متروکه کالاهای مورد نیاز کشور اعم از کالاهای اساسی، مواد اولیه تولید و.

بوده است.

احمدی منش ادامه داد: در همین راستا محموله 200 تنی گوشت منجمد برزیلی که بیش از یکسال در گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس معطل مانده و بیم فساد آن می رفت با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان تعیین تکلیف شد و دستورات لازم برای تسریع در امر ترخیص و بارگیری آن صادر شد.

وی با بیان این مطلب که تأیید سلامت بهداشتی این محموله گوشت برای دستگاه قضایی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است، بیان داشت: طی جلسه ای با دستگاه های متولی امر از جمله دامپزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 200 تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک ترخیص شد

محموله 200 تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک ترخیص شد