مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-04بين الملل

مسکو: حمله 5 پهپاد اوکراین تروریسم بین المللی است


سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصریح کرد که اقدام کی یف در حمله به منطقه مسکو با پنج پهپاد غرب، به مثابه یک اقدام تروریستی بین المللی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه امروز (سه شنبه) در بیانیه ای از خنثی شدن حمله تروریستی اوکراین با استفاده از پنج پهپاد به تأسیساتی در منطقه مسکو و نووایا ماسکوا خبر داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک ، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، حملات پهپادی صبح امروز کی یف به منطقه مسکو را اقدام تروریستی توصیف کرد.

وی در این خصوص گفت: رژیم کی یف اقدام به حمله به منطقه ای کرد که تأسیسات زیرساخت غیرنظامی از جمله یک فرودگاه در آن جا قرار گرفته است و پروازهای خارجی در آن جا صورت می گیرد و این یک اقدام دیگری از تروریسم بوده است .

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه به اقدام کشورهای غربی در ارسال تسلیحات به اوکراین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه (ولودیمیر) زلنسکی (رییس جمهور اوکراین)، این حملات تروریستی را با تسلیحات تأمین شده توسط غرب یا با بودجه غرب انجام می دهد، این تروریسم بین المللی است .

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای در این خصوص گفت که صبح امروز تلاش کی یف برای انجام حمله تروریستی با 5 پهپاد به تأسیساتی در منطقه مسکو و نووایا ماسکوا خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: حمله 5 پهپاد اوکراین تروریسم بین المللی است

مسکو: حمله 5 پهپاد اوکراین تروریسم بین المللی است