مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-18سياسي

فرهنگسرای نیاوران : بی نظمی کنسرت مجید سالاری را لغو کرد ؛ نه صدای زنانه !


فرهنگسرای نیاوران بیانیه ای را در واکنش به این اتفاق منتشر کرده است و علت لغو این کنسرت را بی نظمی ، عدم همکاری و تاخیر یک ساعته در شروع برنامه که منجر به اعتراض گسترده مخاطبین شده، - فرهنگسرای نیاوران : بی نظمی کنسرت مجید سالاری را لغو کرد ؛ نه صدای زنانه ! فرهنگسرای نیاوران بیانیه ای را در واکنش به این اتفاق منتشر کرده است و علت لغو این کنسرت را بی نظمی ، عدم همکاری و تاخیر یک ساعته در شروع برنامه که منجر به اعتراض گسترده مخاطبین شده، اعلام کرده است.

در پی لغو کنسرت مجید سالاری در فرهنگسرای نیاوران و حواشی پس از آن، فرهنگسرای نیاوران بیانیه ای را در واکنش به این اتفاق منتشر کرده است و علت لغو این کنسرت را بی نظمی، عدم همکاری و تاخیر یک ساعته در شروع برنامه که منجر به اعتراض گسترده مخاطبین شده، اعلام کرده است.

کنسرت مجید سالاری (خواننده بندرعباسی) که پس از استقبال مخاطبان در تاریخ 24 تیرماه، قرار بود 25 تیرماه هم روی صحنه برود، بنا بر دستور سالن فرهنگسرای نیاوران لغو شد و این اتفاق حواشی مختلفی را به همراه داشت.

لغو این کنسرت در حالی بود که بنا بر آنچه تهیه کننده این کنسرت به ایسنا توضیح داد، کارهای اداری برگزاری کنسرت در سالن و اخذ مجوز آن صورت گرفته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای نیاوران : بی نظمی کنسرت مجید سالاری را لغو کرد ؛ نه صدای زنانه !

فرهنگسرای نیاوران : بی نظمی کنسرت مجید سالاری را لغو کرد ؛ نه صدای زنانه !