مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-22دانش

آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود


مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود، گفت: امیدوارم مهرماه سال جاری، - مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود، گفت: امیدوارم مهرماه سال جاری، بدون هیچ گونه دغدغه خدمات رفاهی، دانشجویی برای همه دانشجویان فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل دانشور در نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با بیان این مطلب اظهار کرد: در نشست مدیران امور دانشجویی به مسئله الگوی تامین مالی تغذیه دانشجویی دانشگاه ها که یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه محسوب می شود ، به صورت ویژه خواهیم پرداخت.

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزاری این نشست را به عنوان نخستین نشست سراسری عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون نسبت به مدیران دانشجویی که در خط مقدم ارائه خدمت به دانشجویان هستند، غفلت صورت گرفته بود و امیدوارم این نشست سرآغاز خوبی برای تداوم تعامل گسترده و هدفمند در راستای حل مشکلات دانشجویان باشد.

این مقام مسئول افزود: تغذیه سالم دانشجویی مبتنی بر طب سنتی اسلامی ایرانی، ظرفیت سازی جدید در سراهای دانشجویی، کانون های کار بنیان با شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود

آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود