مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-23سياسي

دانشجویان اصفهانی میزبان خانواده شهید بروجردی شدند


جانشین فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: یادواره شهدا یک رسم زیبا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این دانشگاه است که مراسم آن توسط دانشجویان هر استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار امیر حسین اکبری جانشین فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در یادواره شهدای استان لرستان در دانشگاه امیرالمومنین( ع) اصفهان که با حضور خانواده شهید بروجردی، جمعی از خانواده های شهدای استان لرستان، دانشجویان و فراگیران برگزار شد، اظهار داشت: این یک رسم زیبا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این دانشگاه است که مراسم آن توسط دانشجویان هر استان برگزار می شود.

وی افزود: هر خطه ایران اسلامی از شمال و جنوب و از شرق تا غرب پر است از شهدا و اسطوره هایی که هرکدام مایه مباهات این کشور هستند و شناختن راه و سیره این قهرمانان برای هر ایرانی ضروری است.

  اکبری خاطر نشان کرد: متعهد شدن به وصیت شهدا و عمل به آن مسیر و راه را به ما نشان خواهد داد و از گمراهی در کوران فتنه ها نجات خواهد داد.

  جانشین فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، استان لرستان را شهر شهیدان نامدار و دلاور نامید و گفت: استان لرستان همواره حامی انقلاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اصفهانی میزبان خانواده شهید بروجردی شدند

دانشجویان اصفهانی میزبان خانواده شهید بروجردی شدند