مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:502023-06-25بين الملل

هراس رژیم صهیونیستی از انتقام مقاومت


رژیم صهیونیستی پس از ترور پهپادی سه تن از مبارزان فلسطینی در جنین، سطح آمادگی خود را برای مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری، - تا بالاترین سطح بالا برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه تلویزیونی صهیونیستی کان اذعان کرد که ارتش و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، در نتیجه ترور سه مبارز فلسطینی در جنین به وسیله پهپاد، سطح آمادگی خود را جهت مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری تا بالاترین سطح افزایش داده است.

ایتای بلومنتال، تحلیلگر نظامی در گفتگو با این شبکه صهیونیستی در خصوص جزییات ترور این 3 مبارز فلسطینی اعلام کرد که، این ترور روز چهارشنبه گذشته به وسیله یک پهپاد هجومی از نوع زیک انجام شده و خودروی سه مبارز فلسطینی، حین تیراندازی به سوی گذرگاه جلمه در شمال جنین، با شلیک یک موشک از این پهپاد هدف قرار داده شده است.

این تحلیلگر نظامی در ادامه سخنان خود افزود: سپس، نظامیان ارتش، خود را به محل حمله رساندند و پیکرها و اسلحه ها را ضبط و مصادره کردند.

وی اعلام کرد که پس از موفقیت مقاومت در مقابله با نظامیان صهیونیست در یورش به جنین و همچنین عملیات تیراندازی در شهرک صهیونیستی عیلی، کابینه رژیم صهیونیستی مشغول بررسی تغییر در نحوه برخورد دستگاه های امنیتی با مبارزان مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس رژیم صهیونیستی از انتقام مقاومت

هراس رژیم صهیونیستی از انتقام مقاومت