مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-22سياسي

مانع تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف چیست؟ / قالیباف: اختلاف نظرهای فقهی


آقای قالیباف امروز (چهارشنبه) پشت تریبون مجلس اعلام کرد به دلیل اختلاف نظر هایی که از نظر حقوقی و فقهی وجود داشت، - مانع تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف چیست؟ / قالیباف: اختلاف نظرهای فقهی هادی بیگی نژاد نماینده ملایر : آقای قالیباف امروز (چهارشنبه) پشت تریبون مجلس اعلام کرد به دلیل اختلاف نظر هایی که از نظر حقوقی و فقهی وجود داشت، این تحقیق و تفحص اعلام وصول نشده است.

چرا اجازه مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف را نمی دهید؟ این پرسش هرچند دیروز توسط هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در مجلس یازدهم خطاب به محمدباقر قالیباف مطرح شد، اما پیش از این بار ها و بار ها از سوی دیگر نمایندگان مجلس یازدهم به بهانه های مختلف تکرار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، این بار حاشیه هایی که پیرامون سازمان اوقاف در خصوص برخی پرونده های خاص شکل گرفته، باعث شده صدای اعتراض برخی نمایندگان در صحن طنین انداز شود و از شخص محمدباقر قالیباف به خاطر عدم اعلام وصول طرح تحقیق و تفحص انتقاد کنند.

بیگی نژاد دیروز خطاب به رییس مجلس گفت: مدت زیادی است که بحث تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف مطرح است و شما اجازه مطرح شدن این موضوع را نمی دهید.

مسوولان زیادی (حداقل در حوزه انتخابیه بنده) به دلیل عملکرد عده قلیلی مورد اتهام قرار گرفته اند، لذا اجازه دهید این تحقیق و تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف چیست؟ / قالیباف: اختلاف نظرهای فقهی

مانع تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف چیست؟ / قالیباف: اختلاف نظرهای فقهی