مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 02:302023-07-07بين الملل

راهپیمایی گسترده مردم اردن در همبستگی با مقاومت فلسطین و جنین


هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هزاران اردنی پس از یورش وحشیانه اشغالگران به شهر جنین در کرانه باختری، در راهپیمایی گسترده مردمی در حمایت از مقاومت فلسطین و شهر جنین شرکت کردند.

خبرگزاری الجزیره جمعه گزارش داد که این مراسم پس از اقامه نماز جمعه با شعار جنین، سنگر شیرها در مقابل مسجد الحسینی در مرکز امان، پایتخت اردن برگزار شد.

شرکت کنندگان به رهبری برجسته ترین رهبران اسلامی، پرچم اردن و فلسطین را به اهتزاز درآوردند و شعارهایی با مضمون گرامیداشت مقاومت و انتقام شهدا سر دادند.

شرکت کنندگان شعارهای از امان، سلام بر جنین و انتقام، انتقام ای گردان های قسام و الاقصی اقصای ماست / خون ما به خاطر آن ریخته شد را سر دادند.

زکی بنی ارشید از رهبران اخوان المسلمین با مشارکت در این راهپیمایی گفت: این راهپیمایی پیامی است که به پژواک پیروزی دیروز در جنین، امروز در نابلس و فردا در قدس پاسخ می دهد و در امان طنین انداز می شود تا بگوییم ما نمی پذیریم که جنین و مقاومت از هم جدا شوند.

مراد العضایله دبیرکل جبهه عمل اسلامی نیز گفت: مردم اردن تأکید می کنند که با گزینه مقاومت، زمان حمایت از مقاومت و رفع محاصره مردم فلسطین فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی گسترده مردم اردن در همبستگی با مقاومت فلسطین و جنین

راهپیمایی گسترده مردم اردن در همبستگی با مقاومت فلسطین و جنین