مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-02اجتماعي

به دنبال جذب دانش آموزان بازمانده و تارک تحصیل در هرمزگان هستیم


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از بررسی روند اجرایی طرح شهید محمودوند و تعیین وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سامانه خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از بررسی روند اجرایی طرح شهید محمودوند و تعیین وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سامانه خبر داد.

حوریه حاجی زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توسعه عدالت آموزشی اظهار کرد: آموزش و بهره مندی از آموزش های یکسان و باکیفیت حق همه کودکان است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه ای تحت عنوان طرح شهید محمودوند زمینه دسترسی آسان تر به کودکان بازمانده و تارک تحصیل را فراهم کرده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه در این جلسه وضعیت هر یک از کودکان بازمانده و تارک تحصیل به تفکیک منطقه مورد بررسی قرار گرفت و گزارش کاملی توسط معاونان مناطق ارائه شد، تصریح کرد: جای بسی امیدواری است که با تلاش و کوشش های فراوان کارشناسان استانی، منطقه ای و راهبران آموزشی تا کنون 244 نفر از کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی و به چرخه آموزش بازگردانده شده اند.

وی با اشاره به اینکه تابستان موقعیت خوبی برای شناسایی گروهی است که تاکنون به دلیل عدم اطلاعات صحیح موفق به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال جذب دانش آموزان بازمانده و تارک تحصیل در هرمزگان هستیم

به دنبال جذب دانش آموزان بازمانده و تارک تحصیل در هرمزگان هستیم