مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:502023-06-22سياسي

افزایش 500 درصدی دریافت استعلامات قضایی از سامانه هوشمند


سامانه هوشمند استعلامات مالی 4 استعلام مهم را در اختیار اجرای احکام ما قرار داده است و در سال 1401 نزدیک سه میلیون استعلام توسط این سامانه انجام شده است که 500 درصد رشد داشته است.

- معاون اول قوه قضاییه  گفت: سامانه هوشمند استعلامات مالی 4 استعلام مهم را در اختیار اجرای احکام ما قرار داده است و در سال 1401 نزدیک سه میلیون استعلام توسط این سامانه انجام شده است که 500 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصدق امروز (اول تیرماه) با حضور در برنامه صف اول عملکرد قرارگاه در اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب را تشریح کرد وگفت: براساس قانون جمهوری اسلامی ایران 5 وظیفه برای دستگاه عدلیه تعریف شده که این 5 برنامه در سند تحول قضایی به عنوان سند بالا دستی تدوین شده است که براساس آن باید برنامه تدوین می شد که این کار انجام و برنامه های کوتاه مدت، برنامه های میان مدت و بلند مدت تدوین شده است.

مصدق افزود: در بین این 5 برنامه مهمترین وظیفه که انتظار اساسی مردم نیز محسوب می شود این است که زمانی که مردم به دادگستری ها مراجعه می کنند اطمینان داشته باشند که قوه قضاییه با انها براساس عدالت رفتار می کند.

یعنی مهمترین خواسته خواهان و خوانده، شاکی و متهم آن است که وقتی وارد دادگستری می شود احساس امنیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 500 درصدی دریافت استعلامات قضایی از سامانه هوشمند

افزایش 500 درصدی دریافت استعلامات قضایی از سامانه هوشمند