مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:102023-06-25سياسي

بانوی مقاومت خوزستان کیک 107 سالگی خود را برید


آیین تکریم و جشن تولد 107 سالگی «بی بی لوعه» بانوی مقاومت خوزستان که به مادر رزمندگان دفاع مقدس مشهور است در شهر دارخوین برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان آیین تکریم و جشن تولد 107 سالگی بی بی لوعه بانوی مقاومت خوزستان که به مادر رزمندگان دفاع مقدس مشهور است در شهر دارخوین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با بیان این که بی بی لوعه نماد مقاومت و مهربانی در دارخوین است افزود: امروز باید بگوییم خوزستان علاوه بر نخل و کارون و بلوط و خلیج فارس، مزین به حضور مادرانی همچون بی بی لوعه است که دامنشان پروراننده رشیدمردان و اهل مقاومت است.

وی با اشاره به این که در روزهای گذشته نمایشگاه یادبود و میراث ماندگار جهاد عشایر عرب خوزستان برگزار شد گفت: اکنون نیز مراسم تجلیل از بی بی لوعه در راستای گردشگری مقاومت برگزار شده است.

او ادامه داد: در خدمت و در محضر بی بی لوعه بودیم، برای این که خوزستان علاوه بر نشانه های یادشده مزین به بانوان رشیدی است که در طول تاریخ همواره دین خود را به استان ادا کرده اند و ما مفتخریم به حضور چنین شیرزنانی که به نوعی الگویی برای این نوع رشادت ها محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی مقاومت خوزستان کیک 107 سالگی خود را برید

بانوی مقاومت خوزستان کیک 107 سالگی خود را برید